15. juli 2012

Afskedsfest...

Igår holdte min mor og Lars en fantastisk afskedsfest for mig. + en lille overraskelsen.  Det viste sig  at mine forældre havde inviteret to utrolige dejlige damer, som de ved jeg har et tæt forhold til, hvilket gjorde at overraskelsen ikke kunne være bedre! Vi var i alt 19 mennesker, folk kom med gaver (hvilket jeg OVERHOVEDET ikke havde regnet med), og alle hyggede sig! Mange af dem kommer jeg heldigvis til at se igen, men det her var ligesom... this is it! Alt i alt en utroooolig dejlig dag som jeg aldrig vil glemme. Som sagt, er mit år begyndt for mig, og efter festen har jeg indset hvor meget jeg egentlig vil savne min utrolig dejlige familie og venner...



lækkert!
Nyttige gaver + en sød tale
<3
hygge spil og lækker bror!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar