4. august 2012

Wauw, 1½ dag..

Wauw som tiden dog er fløjet afsted de sidste to uger, og hold da op der er blevet sagt farvel til mange! Der er blevet pakket, vasket det sidste tøj, købt de sidste par ting for nu skal alt være på plads! Har brugt nogle af mine sidste dage på at hjælpe min Rotary klub, på en camp for en masse udlandske unge, som er kommet til Danmark i 12 dage (så søde mennesker!) hvor jeg overnattede nogle nætter hvis de skulle få brug for hjælp.
Rejser til København i morgen tidlig, hvor vi så overnatter på et hotel til mandag hvor jeg så rejser kl. 19.20. Det betød derfor også at jeg skulle sige farvel til noget af det kæreste jeg har i dag. Min aller bedste veninde som står mig så utrolig nært, der blev eder-mandeme tudet da hun stod på bussen efter det sidste kram! Vil nu pakke de sidste par ting, og veje kufferten for sidste gang!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar