30. oktober 2012

Skønne måneder i møde!

Man siger at de første par måneder altid er de værste. Jeg ved ikke om mine første måneder har været trælse, men de har i hvert falde været noget af en rutsjetur! Man oplever både følelsen af at være det lykkeligste menneske i verden, men også følelsen af at være det mest sårbare menneske i verden. Brasilien er for det meste det rene paradis med sol, 30 grader og lækker strand + jeg har de mest fantastiske og sjoveste venner. Både brasilianere og udvekslingsstudenter! Det meste af min tid i hverdagene går med skole, sove og lærer portugisisk, også er alle mine weekender booket med aftaler! Men fra på mandag af får jeg endnu en omgang sommerferie, og denne gang på 3 måneder, og jeg har allerede en masse planer jeg vil have igang sat. Vil gerne begynde på et portugisisk kursus da jeg i januar rejser nordøst Brasilien rundt med de andre udvekslingsstudenter fra verden over som er i Brasilien, og der er det kun tilladt at snakke portugisisk.. Derudover vil jeg gerne begynde i fitness, eller i det mindste komme igang med at løbe og dyrke en masse motion da jeg simpelthen er blevet for tyk. Min kære moder sendte mig en pakke med et par bukser hjemme fra Danmark af. Jeg kæmpede i 5 min. for at få dem på, og da jeg endelig fik dem på blev jeg nød til at tage dem af med det samme igen, da jeg simpelthen ikke kunne få luft. haha. Men som sagt går jeg nogle fantastiske måneder i møde! Vinteren med de 30 grader er ved at være slut, og vi nærmer os mere og mere sommer(som om det ikke altid er sommer her i Salvador..) så nu begynder temperaturen at nærme sig de 35-40 grader. Derfor er jeg også helt sikker på at få en helt fantastisk sommerferie. Og som sagt rejser jeg fra d. 9 januar til den 6 februar rundt i hele nordøst, hvilket jeg ser så megaaaa meget frem til! Det vil dog også sige at jeg skal holde fødselsdag på den tur. Udover nordøst turen skal jeg også besøge Amazonas junglen, det er dog først engang i maj.

P.S hvis nogle af jer kunne tænke sig min adresse, så sig endelig til.
Kys og kram fra Brasilien <3

Den lækre pakke fra Mor og Lars med dejlig lakrids og for små bukser

<3

Min dejlige amerikanske veninde Liz, når vi hygger i weekenderne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar