7. november 2012

SOMMERFERIE!

 Havde i mandags sidste skoledag med 2.b. Dagen blev ikke brugt på noget fagligt, kun på at hygge og have "hemmelig ven" (hvor du har trukket et navn, også været ude og købe en gave til den person). De andre fra min klasse har dog eksamens uge, så de har langt fra sommerferie endnu + de andre udvekslingsstudenter stadig skal gå i skole i omkring 2-3 uger endnu. Det betyder derfor at de næste 2 uger simpelthen bare bliver ren afslapning og få snakket lidt med dem derhjemme. Gustavo er også gået i gang med at lærer mig at surfe. Prøvede for første gang igår, og det var faktisk ret sjovt. Mangler bare at lærer at komme op at stå på boardet, hvilket jo egentlig også er det vigtigste! Har derudover også fundet en lærer, så nu kan jeg endelig få privat undervisning i portugisisk hvilket jeg har ventet utrolig længe på! Som jeg skrev i sidste indlæg var jeg blevet lidt små fed, og er derfor stoppet med at æde hele tiden og spise en hel del mere frugt. Cykler også på vores motionscykel da jeg simpelthen har opgivet at løbe rundt her i Salvador. 



afslapning i hængekøje!


Fik disse søde ord med på vejen af Bruna, hahha


Rodrigo slikker karamel af Sandra



Ingen kommentarer:

Send en kommentar