15. april 2013

Ny familie og Villa Mix

Så er det ca. en uge siden jeg flyttede til min nye familie, og det har ikke været nemt. Jeg har haft et rigtig stort savn til min gamle skole og Cabula. Den første nat vågnede jeg endda op grædende, haha. Men jeg har prøvet at komme op på hesten igen, og det går da også bedre nu, selvom jeg stadig går rundt og hænger lidt med mulen. Her i min nye familie har jeg jo også for første gang, fået en lillesøster på 9 år, som er super sød!

I lørdags tog jeg til Villa Mix med 5 andre veninder, og vi var så heldige at få lov til at sove ved min første værtsfamilie, som jeg jo simpelthen elsker overalt <3 Villa Mix er en kææææmpe koncert, med super gode Brasilianske bands og en masse unge mennesker (og lækre fyre bedstemor)! Det var super hyggeligt, og der blev da i hvert falde heller ikke holdt igen, med at feste! Mødte en del jeg kendte fra mine to skoler, og aften endte ud i at være super fed! Tog hjem kl. 3 da vi alle vidst var godt trætte. Hele søndag lå vi i sengen og slumrede, hvilket jo egentlig var rart nok..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar