7. april 2013

Sidste par dage i Cabula :(((

Så er det desværre allerede tid til at skifte familie igen. Og i aften er min sidste nat her. Har gjort/prøvet alt for at blive, og det var da også liiiiige ved at gå op, men så kom denne person lige i vejen :-( I fredags var jeg oppe at sige farvel på skolen. Havde jo som sagt skiftet skole mens jeg boede her, og jeg havde jo også vidst lige fra starten af, at jeg skulle tilbage til Villa Lobos. Men da jeg accepterede at gå til Vitoria Regia, havde jeg heller ikke regnet med jeg ville blive så tætte med SÅ mange mennesker på blot 2 måneder. Havde sidste skoledag i onsdags og fredag tog jeg op på skolen for at sige farvel i deres 30 minutters lange frikvarter. Nogle af mine venner havde medbragt kage, mad og drikkelse også hyggede vi os ellers! Da klokken ringede var det også tid til at sige farvel, hvilket var meget mærkeligt for mig, da jeg ikke helt har forstået jeg skal flytte. Ved godt jeg for det til at lyde så voldsomt, men det føles næsten som om jeg allerede skal tilbage til Danmark. Selvfølgelig vil jeg kunne besøge dem et par gange, men det er bare ikke det samme. Har aldrig været så glad for at gå i skole, som jeg er på denne skole. Tog endda i skole, da jeg havde den sygeste forkølelse. Fra fredag til søndag var jeg hos en veninde, og sammen med et par venner fra skolen. Vil nyde mine sidste par timer her, og håbe der sker et mirakel inden i morgen aften :'(







2 kommentarer:

  1. Kan du lide denne skole mere end den første, right?

    SvarSlet
  2. Jeg har stadig mange venner på min første skole, som jeg elsker. Men jo, jeg kunne bedre lide denne skole :)

    SvarSlet