14. maj 2013

En rejse for livet - Amazona turen (L)

Er nu hjemme fra en helt uvirkelig tur i Amazona junglen! Som sagt var jeg rimelig syg inden jeg tog af sted, og det blev desværre kun værre. Men det stoppede mig ikke for at have en helt fantastisk tur med en masse sjov og hygge, SELVOM jeg endte med feber og ingen stemme til sidst, var dét det hele værd! På disse helt fantastiske 10 dage har jeg: Boet 2 dage i Manaus, sovet i 8 dage i en hængekøje midt ude på Amazona floden, vandret inde i junglen, holdt et dovendyr og en alligator, svømmet i Amazona floden, fisket efter piratfisk (fangede 3, det må jeg ha' arvet fra min bedstefar), sovet én nat inde i junglen, svømmet med pink delfiner, besøgt indianer stammer, spillet fodbold, fået mit største ønske opfyldt - nemlig i det hele taget bare at besøge dette fantastiske sted! Det har været en uforglemmelig rejse som jeg tror kun meget få får chancen for at opleve. Det er så vildt at være midt ude i en jungle, lægge i sin hængekøje og hører alle frøerne, fuglene og de forskellige dyr omkring sig. Jeg vil gerne takke min helt fantastiske mor for denne oplevelse. Jeg elsker dig (L)

Jeg kan desværre ikke lægge billeder ind, da mit internet er så dårligt, men billederne NOGLE af de 500 billeder jeg tog er på facebook, så hvis i ikke kan vente Bedstemor og Bedstefar til jeg kommer hjem, må i jo lige få mor til at vise jer dem! :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar