28. maj 2013

Endnu en fest! :-)

I fredags tog jeg i Salvador shopping med Luis for at spise lækker sushi. Det er nok noget af det jeg kommer til at savne aller mest af maden herover! De har simpelthen den lækreste sushi! Bagefter så vi en film, og smuttede så hjem til Cabula hvor min 2. værtsfamilie bor. Lørdag besøgte jeg mine gamle skole og senere tog jeg til fest med nogle af dem. En åben fest en af mine venner holdte, med pool, fri bar osv. Super fedt. Festen varede fra kl. 14.00 til omkring 00.00 hvor jeg så tog hjem og hoppede på hovedet i seng. Hele søndagen brugte jeg på at drikke chokolade milkshake, spise en MASSE popcorn og traditionelt mad fra Bahia. Klokken 20.00 gik Luis og jeg over for at købe noget chokolade, som vi endte med at give til nogle hjemløse. Så slap jeg dag også for at blive federe ;-) Kan godt mærke der ikke er længe til turen går mod Danmark, og det hele pt er en stor følelsesmæssig tur. Men glæder mig til at se jer alle igen! Knus og kram herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar