24. september 2012

Jogos Internos, Strand og Bådtur

Torsdag og fredag havde vi sportsdage fra kl. 08.00 til 17.00 begge dage, også kaldet Jogos Internos. Disse 2 sportsdage blev afholdt på en af de store klubber her i Salvador, hvor der både var pool og baner til alle de forskellige sportsgrene. Jeg havde ikke tilmeldt mig nogle af de sportsgrene der var om torsdagen, så den blev egentlig bare brugt på pool og heppe på de andre. Omkring kl. 17.30 tog jeg på restaurant med 5 andre gode venner, hvor vi spiste lækkert mad og hyggede resten af aftenen. Fredagen startede ud som torsdagen med at lave intet andet end pool og heppe. Først klokken 14.00 startede de to sportsgrene jeg havde tilmeldt mig, nemlig håndbold og fodbold. Selvom jeg ikke rigtig lavede noget, var det 2 utrolig dejlige skole-fri dage hvor man bare kunne slappe af og være sammen med sine venner.




Vores selv-designet klasse trøje, som vi spillede i. 







Lørdag morgen smuttede jeg på stranden med Sandra og min værtsfar. Vi hyggede, badet og samlede tang(spørg mig ikke hvorfor). Min værtsfar gav Sandra og jeg en henna-tattoo, som er en tattoo der først går væk om 16 dage, jeg fik et S(for Sandra) og Sandra fik et P(for Pernille). Logik. Solen skinnede som den altid gør her i Brasilien og stranden var propfuld. Det er sådan at vi er ved at skifte fra vinter til sommer hernede, så vi går nu fra 30-32 grader til 35-40 grader. SUPER SKØNT! 





Søndag morgen havde  Luis (en udvekslingsstudent fra Columbia) og hans familie inviteret os ud at sejle i deres speedbåd. Det er nemlig sådan at hans værtsfamilie højst sandsynlig skal være min 2. værtsfamilie og min nuværende familie skal så være hans 2. værtsfamilie. Jeg var desværre blevet lidt halv syg natten mellem lørdag til søndag, så jeg havde det desværre ikke så godt. Vi sejlede ud til en af de øer som ligger tæt på Salvador, hvor de voksne sprang i vandet, mens jeg blev i båden og snakkede med Luis (han var nemlig så sød at blive i båden med mig, eftersom jeg ikke kunne hoppe i vandet pga min halv-sygdom). En times tid senere sejlede vi til en restaurant og spiste fisk, krabbe, rejer og hummer, utrolig lækkert! Chris, du ville have elsket det!    






Ingen kommentarer:

Send en kommentar