3. september 2012

Travlt, travlt, travlt....

Siden Torsdag har jeg faktisk haft utrolig travlt, hvilket faktisk er første gang. Selve Torsdagen blev brugt i shoppingcenteret sammen med Lorena fra min klasse. Vi hyggede, og fik den sygeste milkshake med chokoladestykker, og en masse andet krimskrams i. Følte mig 10 kg tungere bagefter, men god var den da! 
Fredagen blev også brugt i shoppingcenteret, denne gang med 2 andre søde piger fra klassen + med noget super lækkert sushi, yay! Da jeg kom hjem, tog mine værtsforældre til en klaver "koncert" så jeg slappede bare af med film og lækker juice, sammen med min værtsbror. Lørdag formiddag skete der ikke rigtig noget, udover det sædvanlige. Hjalp lidt til i haven, stranden med Gustavo, spiste osv. Lørdag var også hvor jeg for første gang, oplevede den "brasilianske tid". Det var nemlig sådan at nogle venner ville komme hjem til mig ved 4 tiden, for at gøre sig klar til en fødselsdagsfest vi skulle til om aften. Klokken endte dog med at blive 17.30 før de dukkede op, hvilket jeg egentlig syntes var rimlig sjovt. Derudover skulle vi være ved festen kl. 19.00, men dukkede først op kl. 21.00. Det er lige før man siger at det er uhøflig at dukke op til tiden, haha. Men vi hyggede os, og det var det vigtigste. Søndag morgen stod jeg op kl. 04.30, pga min værtsbror skulle rejse til Brasilia, hvor hans universitet er :-( Senere tog jeg med mine værtsforældre til Sauipe, hvor det viste sig de havde et strandhus med pool, hængekøjer osv. rent luksus! Vi tog til stranden hvor jeg blev godt ristet, hjem i poolen og hen af eftermiddagen kørte vi hjem til Salvador igen. En hyggeligt men travl weekend, og næste weekend bliver mindst lige så travl, da jeg tager på skoletur til Mucugê!
Beijos! 





Hov, et strandhus!


<3

Søen vi sejlede over, for at komme til stranden som er på den anden siden.

straaaanden!
hæhæ!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar