25. december 2012

JUL I BRASILIEN

Så blev det altså også jul i Brasilien, og selvom solen stod højt på himlen med ca. 37 grader, så kom jeg alligevel en smule i julehumør! Inden gæsterne kom brugte jeg lidt tid på stranden, var sammen med Gustavo & Matheus, lavet falsk sne og ellers bare gjort klar til om aften. Vi fik sat storskærm op udenfor, og hængt lys op over haven så vi kunne sidde udenfor. Gæsterne ankom ved omkring 20.00 og hele aften endte ud i at være hyggelig. Det var selvfølgelig lidt mærkeligt ikke at sidde hjemme i Danmark med and, flæskesteg og kartofler, men det var da helt sikkert en oplevelse! Fik nogle skønne gaver: En super sød halskæde fra min mor og Lars, penge fra min familie (de ved åbenbart jeg er en fattig udvekslingsstudent, haha) og af min brasilianske familie fik jeg noget fedt tøj, hvilket virkelig også manglede, også noget kropsforkælelse af min værtsonkel og kusine! Klokken er nu 09.00 1. juledag, og det er Melo's fødselsdag, så vil gå ned at fejre ham nu, men måtte lige lave dette indlæg først da jeg smutter til vores strandhus resten af julen. så undskyld hvis det er lidt upræcist. Beijos <3









Også lige en lille video her til sidst fra dagen, som jeg har sat sammen. God jul og godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar