21. december 2012

Meu deus...

Så er det vidst på tide til et lille indlæg igen. Har den sidste uges tid været sammen med min amerikanske veninde Liz. Vi har egentlig ikke lavet noget specielt, men vi fik da surfet lidt og spist en hel del sushi. Det har været utrolig rart for mig, at have Liz i denne måned, da jeg simpelthen har de største humør svingninger lige pludselig. Så har jeg skraldgrinet det ene øjeblik og det næste øjeblik er jeg lige så trist som et gammelt løg. Der har bare været nogle få ting, der har gået mig på nerverne. Brasilianerne er de mest livsglade mennesker og utrolig festlige og søde. Men til tider gør de bare nogle mærkelig ting. Som fx når man går i et shopping center, så er det ganske normalt for os lyshåret, at når folk går forbi os siger de "Gringa" som betyder "fremmede". På den ene side er det egentlig bare til at grine over, men på den anden side syntes jeg det er noget træls noget. Det er derudover også utroligt svært for os at gå på gaden uden der bliver råbt efter os eller biler stopper op for at spørge om vi vil have et lift. Men tror tilgengæld også de her små irriterende vibrationer jeg har, er noget at gøre med det jo er i juletiden. Jeg savner min familie, hund og veninder. Men på den anden side vil jeg aldrig forlade Brasilien. Det er mit 2. hjem og vil altid være. Glæder mig bare til december er over og jeg skal på Nordøst turen, wuhu! (L)

Love u happy girl! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar