25. februar 2013

Ny hverdag :-)

Er blevet super dårlig til at opdatere bloggen og i det hele taget opdatere folk derhjemme om hvordan jeg har det herover i varmen! Siden sidst har jeg været til Karneval i Salvador. Hold nu faaaast hvor er det kæmpe og utrolig smukt, med lækker musik og festlige mennesker!!! Efter jeg kom hjem fra Nordøst turen startede min nye hverdag ved en ny familie også. Jeg er flyttede over til Liz's 1. værtsfamilie som bor i en lejlighed på størrelsen med min stue hjemme i Danmark, midt inde i Salvador., med hverken søskende eller engelsk talende værtsforældre (hvilket jo er godt).  Rotary valgte altså at flytte mig væk fra min 1. værtsfamilie, venner og skole. Såååååå jeg er derfor også skiftet skole! Jeg er skiftet skole til den samme skole som Liz, hvor jeg heldigvis allerede kendte nogle af hendes venner + jeg har allerede fundet en masse søde folk i min klasse. Så hver morgen kommer Liz herhjem, også følges vi i skole, hvor jeg så følger hende til bussen efter skole, så søde vi er.. Bor i et nabolager kaldet Cabula, som er utrolig forskelligt fra det første sted jeg boede, hvor jeg jo boede i udkanten af Salvador med strand og lækre omgivelser. Det gode ved at bo her, er dog jeg kan gå i skole, til supermarked, posthuset, milkshake og meget mere. Problemet er jeg ikke rigtig kan besøge mine venner fra Villa Lobos :-( Dog vender jeg tilbage til Villa Lobos i april. Mine weekender bliver brugt med Liz hos Melo og Cintia (1. værtsfamilie) så ser dem heldigvis ofte. Har ikke vildt meget at fortælle om, da alt er så normalt og hverdags-agtig for mig, hvilket er fuldstændig fantastisk. Elsker mit liv her, og jeg ser overhovedet ikke frem til at forlade det...

Min blazer for tiden <3

KARNEVAL 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar