9. august 2012

2 dage i Brasilien!

Har nu været i Brasilien i to dage, og min tankegang er allerede på engelsk.. Great! Efter ca. 21 timer på farten kunne jeg endelig sætte mine ben i Salvador. Jeg er den eneste danske udvekslingsstudent i Salvador, så jeg rejste alene fra Saõ Paulo, hvilket utrolig nok, gik strygende. Kl. 10.55 (lokaltid) landede jeg, og blev derefter mødt af min værtsmor(Cintia), værtsbror(Gustavo) og Yan. Det regnede en del, da det er vinter, men temperaturen var dog alligevel oppe på de 27 grader. Resten af dagen gik/kørte jeg med Gustavo og Yan rundt. Jeg er så heldig at bo 2 min gågang fra den lææækreste strand med SÅ varmt og blåt vand. Drengene blev enige om, at jeg da helt sikkert skulle smage en kokosnød, eftersom der hænger kokosnødder OVERALT! Smagen var ikke lige hvad jeg havde forventet, men alt her i Brasilien smager eller er ikke som man forventer.
I aftes gik jeg med Gustavo, Matheus og en af deres venner ned på stranden for at skin board + jeg fik min første dukkert i det dejlige vand med ALT tøj på, eftersom jeg nærmest blev tvunget ud i det. Kæmpe bølger var ved at drukne mig, men jeg er OK, hæhæ! Er allerede solbrændt, men alt går fint. Starter i skole på mandag, og jeg er allerede godt igang med at lærer noget portugisisk. Alle er SÅ venlige, dog kan det godt blive lidt for meget når alle vender deres hovedet for at kigge på én fordi man er hvid og har blå øjne..
Klokken er nu 21.31 og jeg vil smutte i seng, med en tidsforskel på 5 timer, kan jeg vidst rolig sige jeg har jetlag - Boa noite!    (Husk i kan klikke på billederne så de bliver store)
 
Min skønne familie!
                              
                                      
                                           Mit værelse
just chillin'

Haven!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar