27. august 2012

Intro-camp!

J E G    H A R    D E T    F A N T A S T I S K  !

Alting begynder at blive hverdag...Står op kl. 5.30, skole fra 07.00-12.40, hjem, spise, slappe af/være sammen med venner, spise, sove. Jeg savner ikke Danmark endnu, og det er jo bare godt!
Fra fredag til søndag var jeg på intro-camp med de 26 andre udvekslingsstudenter der er her i Bahia. Weekenden startede ud med en city-tour i Salvador. Knap så spændende for mig, eftersom jeg allerede havde set den del med min værtsfamilie. Vejret var dejligt, indtil omkring kl. 14 hvor det derefter stod ned i stænger! Knap så fedt når vi skulle gå hjem fra den restaurant vi spiste på. Men vi kom gennemblødte hen til hotellet, fik pakket ud, og derefter stod det på spisning(igen) og hygge på en lille bar.
Om lørdagen stod det på rotary møde fra kl. 08.00 til kl. 16.00. Omkring ved 18 tiden kørte vi til et nyt hotel, denne gang i Praia do forte ca. en time kørsel i bus. Vi ankom, blev delt ud på værelse, spiste og gik derefter en tur til stranden hvor der blev taget en masse craaaazy billeder og grinet. Bagefter gik vi videre til en bar hvor der blev drukket lækker juice, danset (nogle brasilianere prøvede at lære os hvordan man danser her i Brasilien.. Gik ikke specielt godt for mit vedkommende). Det hele var super sjovt, og ved halv 1 tiden gik turen hjem til hotellet og på hovedet i seng.
Søndag.... Helt klart den bedste dag, selvom vi stod møg tidligt op. Vi blev delt op i 3 hold, så vi kunne rotere aktivitet hver 2-3. time eller noget i den stil. Mit hold startede ud med at cykle ca. 4 km i den BAGENDE sol, til et gammelt "slot", ikke specielt spændende, men der blev grinet en del på turen. Bagefter sejlede vi i kano ud til en lille Ø med en masse forskellige træer, og jeg var selvfølgelig i den bedste kano med verdens BEDSTE styremand, så vi sejlede ind i træer, flag og meget mere, hihih.. OG ENDELIG skulle holdet til stranden, hvor vi skulle prøve den mega fede aktivitet.. Banana-boat! Det var så vildt, og vi røg af i farten op til flere gange. Og inden turen gik hjem til Salvador, besøgte vi projekt tamar, som er et sted med havskildpadder, hajer og kæmpe fisk.  Alt i alt en fantastisk weekend med en masse fede mennesker, selvom jeg er lige så rød som en krebs.
Ser allerede frem til den næste tur jeg skal på i september, denne gang med min klasse og længere inde i landet

Tchaaaau!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar